Kerem_mom Merhaba kızlar bebeğim 2 buçuk aylık bu çiş rengi normal mi ? İlk bebeğim bilmiyorum ama bana normal gibi gelmedi . Bakabilir misiniz ? https://resimyukle.io/r/LSamR7m97u
Vortex Kerem_mom enfeksiyon da olabilir yetersiz beslenme de olabilir kısa zaman da doktora götürürdüm
Dgnwgmsm Benim kızımın 2 aylıkken hiç girunmuyirdu rengi filan 4. Ayda böyle oldu ve idrar yolu enfeksiyonu vardı bı doktora sorun birde çok Keskin kokardı.
Kerem_mom Dgnwgmsm evet benim bebeğimin de kokuyor aslında sürekli altını yıkıyorum nasıl enfeksiyon olur anlamıyorum kremini falan da eksik etmiyorum bezimiz prima en iyisi diye onu alıyorum