Bebeğim 1 aylık. Geceleri sürekli 2 saatte bir uyandırıyordum gündüz 1.5 saatte bir emziriyordum şimdi 2 saate çıkardım gündüzü de. Ama gece ne yapmalıyım hiç bilmiyorum bebeği uyandırmakta çok zorlanıyorum. Uyandırıp uykusunu bozmak doğru mu ? Çok acıkınca ağlayarak uyanıyor. Çok acıkmasını mı beklemeliyim yoksa uyandırmaya devam mı edeyim?