Anneler sizin de mi bebeginiz böyleydi? Covid atlattı arkasından soguk alginligi dis çıkarıyor. İlaclar ishal yaptı yenidogan halindeki gibi hep emmek istiyor baska hic birsey yemiyor. 3 haftadir eminim 1 gr bile almamıştır 😔😔 doktora götürdüm yüksek enerjili mama verdi ama 1 cay kaşığı bile içmedi 😞