ssari1903 ben 1 ay önce oğlumu dikişli yöntem ile sünnet ettirdim zaten doktorumuz da böyle tercih ediyormuş. Oğlum 21 aylıkken sünnet oldu doktorumuz keşke 3 aylık civariyken yaptirsaydiniz demişti. Ağrı kesici şurup ve yapışmasın diye krem kullandık bide karton bardak koyduk bezin içine. Doktorumuz da cisi daha çabuk iyileşmesini sağlıyor demişti. Çok kısa süren bir işlem eve geldik oyun oynadı çok şükür. Hayırlısı ile çok rahat bir sekilde atlatın inşaAllah 🥰