ahsenmomm Hazalerd karşı komşum yararlanıyor gelip bakacaklar diyordu . Ancak haziranda bitiyormuş bu destek
nisaballinannesi Hazalerd aa nasıl bakıcı desteği nasıl oluyor bir bakıcıya çok ihtiyacım var 1 yaşında kızım 1 aylık bebeğim var 🤕
Deletedmom0099 Hazalerd evet bakıyorlar ama haziranda bitiyor şuan başvursanız dahi alamazsınız yedekte bekleyenler var zaten
Deletedmom0099 nisaballinannesi vardı ama haziranda bitiyor devlet bakıcının maaşına ödeme desteği veriyordu
Banaannede nisaballinannesi çalışan anneler için geçerli bir uygulamaydı. Eğitimli sertfikası olan bir kişiyi en az asgari ücretle ve sigortasını yatırıp çalıştırıyorsunuz ödeneğe başvuruyorsunuz. Ayda 300 euro bakıcınızın hesabına para yatıyor
Banaannede Mba0806 haziranda destek kalkıyor. Başvurular devam ediyor. Ama sırada bekleyen o kadar insan var ki bence hazirana kadar sıra gelmex. Şimdi sıra gelse nisan mayıs haziran. Maksimum 3 ay yararlanabiliriz
Deletedmom0099 Hazalerd önce sgkya gidip evrakları teslim edip sgk girişini yaptırıyorsunuz sonra bakıcı işe başlıyor siz maaşını yatırıyorsunuz sigortasını ödüyorsunuz bir sonraki ay 350 euro hesabınıza yatıyor
Seymaemre-asya34 Nasıl oluyor bu çalışan anneler mi başvuyr ben çalışmak istyrm ama bakacak kimsem yoksa