Nako Yeğenime 2.5 yaşına dek ben baktığım için yazayım. 2 yaşında kreşe verdik. İlk 1 ay yarım gün gitti, sabah 9 öğlen 12 şeklinde. Bu ona alışma süreci olsun istedik. 1 ayın sonunda sabah 9 akşam 17 oldu. İlk başlarda annesini istedi haliyle, gitmek istemedi ama sonra onu kreşten alamaz olduk :) 2 yaş zaten bez kullandığı için bez değiştiriyorlar orda. Hergün çantasına yedek kıyafetler, bezler, çoraplar vb. koyup veriyorduk kreşe. O yaş grubunu öğlen uykusuna yatırdıkları için nevresim takımı, yastık ve yorgan da verdik. Sabah kahvaltı, öğlen yemeği, ikindi ve akşam olmak üzere 4 öğün yemek yiyordu kreşte. Etkinlikler, oyunlar, serbest zamanlar vs derken gayet iyi oldu yeğenim için. Çünkü içine kapanık bir çocuktu, sosyalleşmiyordu. Konuşması da iyi değildi. Ama oradaki çocuklarla bir arada ola ola bülbüle döndü, kendi başına oyun kurmayı ve oynamayı öğrendi. Şu anda 5 yaşında kreşe gitmiyor ve artık hiç susmuyor 😂 çok olumlu yönlerini gördük. Olumsuz olarak da çocuklardan epey bi mikrop kapmışlığı, bir süre sık sık hastalanmışlığı oldu. Ama zamanla bünyesi alıştı sanırım son 1 sene vukuatsızdı. Güvendiğiniz bir yerse verin bence, çocuklar çocukların olduğu yerde büyüyünce çok iyi oluyor.