Deletedmom0038 Rize/Pazar'lıyim. Yeşili denizi çok güzel.Her mevsim 7/24 yağmur yağması olası bir durum. İnsanları; dini açıdan sıfir atalar dinini yaşıyor, insanlik olarakta dedikodu kınama hat safhada. Köylerden merkezlere dogru gidildikçede hava 1500 helede bir okumuş tiplerle karsilasirsaniz 🤷. Kiralar derseniz büyük şehirlerden farkı yok. Küçük esnaf el yakıyor o kadar pahali. Allah'tan her yerde artik bim a101 var. Yaşanılası ama bir an once kaçınılasi bir şehir. Memleketimi seviyorum ama insana çatamadim malesef 🤦