Fun krese gidiyor demek ne guzel 🥰 bende krese veeip ise baslayacagim fakat suan bezli ve endiselerim var 2 yasina girecek haziran ayinda ve onumuzdeki kis baslasin istiyorum konusmuyor pek daha bilemiyorum yani gunduz uykulari etkilenmediyse eger gece de duzenli uyur masaallah