Eslemsevgi Benim oğlum da Bi ara çok sık kusuyordu, burnundan da geliyordu. Doktorumuz burnundan gelmesinin aslında iyi bir şey olduğunu söylemişti. Burnundan çıkmayıp, ciğerlerine yapışması daha kötüymüş. Bir de bebeğimiz tıkandığı zaman hani ters çevirip sırtına pat pat yapıyoruz ya, işte öyle vurmamalıymışız. Yukarıdan aşağıya doğru sıvazlar gibi yapmalıymışız. Aksi takdirde bu şekilde de o balgam ciğerine yapışırmış. Bu da burada dursun 🌺