Supermom02 Merhaba güzel anneler 11 aylık erkek bebek kendi kendine oturmuyor emeklemiyor aynı durumu yaşıyan varmı neden olur napmam lazım
Fun Supermom02 doktora götürün derim nerdeyse yaşına gircek düzenli götürdüğünüz doktor bişey dedi mi?
serebro Supermom02 kız erkek farketmez bebegin 9.aya kadar oturması beklenir. Doktora gidin bence en kısa sürede
Supermom02 Ezgi3454 arkadaşımın bebeği gelişme geriliği demiş ama çocuk bu ay eskiye göre daha hareketli dönüyor falan oda neden oturamiyor diyip diğer bebeklerle karşılaştırıyor ister istemez aynı durumu yaşıyan varsa diye bende sorim dedim 😍
Banu- Supermom02 emeklememesi sorun değil de oturabiliyor olması lazım siz isterseniz bi randevu alın
Berentelli Supermom02 nasıl kendi kendine oturamiyor mesela yattığı yerden oturma pozisyonuna mi gelemiyor bunu demeye çalıştınız
Supermom02 Syyyy Gelişme geriliği var zaten ama ne bilim aynı durumu yaşıyan varsa nasıl atlattı onu merak ettm