Elifff789 internette videoları var benim bebeğim de çok gazlıydı hergün akşama kadar sürekli gaz masajo yapıyordum uyanık olduğu sürece. Çok iyi geldi. Bu sayede çabuk hareketlendi 3 aylık şimdi kendisi gazını çok rahat atıyor gerinip tepinip, uzun zamandır rahatız hatta gaz masajını bile bıraktım geçen hafta. İlk 2 ayım hayattaki tek amacım gaz atmaktı…çok şükür rahatladık