Slm1122 7 aylık oğlum adını bilmiyor galiba benim hatam hiç adıyla seslenmedik ki babası da bende bir aydır sesleniyorum ama bakmıyor küçükmü daha sizce ne zaman baktı bebişleriniz acaba insan herşeyden nem alır oldu ya 😏
Kelebeklerdeniz23 Slm1122 6 aylık bakıyor ama çok seslendim hep isimleriyle sevdim siz de öyle yapın alışır. Seslendiniz mesela adına tepki verdiği an siz de gülün abartılı tepkiyle karşılık verin ki pekişsin cnm.
OncedenGurme Slm1122 şarkılarda, oyunlarda hep adını geçirin. Ben sabah uyandığında bile adının içinde olduğu bir şarkı uydurmuştum, o şarkıyla günaydın diyordum. 6 aylıkken öğrenmişti
Banu- Slm1122 siz bol bol ismiyle seslenin bilinçli olarak bu aralar bakmaya başlar bizim öyle oldu 8. Ay gibi ismini öğrendiğine kanaat getirdim
Slm1122 Sevgipitircigi33 işte bir aydır sürekli söylüyorum ama geç kalmamışımdır umarım tepki vermiyor 10 kere söylersem gün içinde mesela birine bakıyor
Banaannede Bety adına alıştıysa adınadır. Yatak odasından salona babasına seslemdim bi kaç kere cevap vermedi eçim. Sonra kızıma adıyla seslendim hoov diye bi ses geldi daha 3 ay 7 günlük brn de şok oldum. 😀
Slm1122 Kelebeklerdeniz23 tamam canım nette 8. Ayla 9. Aydan sonra diyor öncesi sese bakar diyor ya birazda olsa içim rahatladı
Slm1122 OncedenGurme tamam canım öyle yapayım birz tepkisiz davranıyor umursamaz gibi seslendiğimde filan dikkatini çekmem çok zor oluyor
Slm1122 Banu- tamam canım öyle yapıyorum bi aydır ama dikkatini çekmekte zorlanıyorum umursamıyor pek beni
Slm1122 Banu- işte 1 aydır başladım 6. Ayına girdi öyle canım ama öncesinde demeyince alışmadı galiba
Haydinn Slm1122 8 aylık oldu benim ki de keyfi isterse bakıyor her seslendiğimde bakmıyor ama bol bol ismi ile seslenmek lazım bende hep kızım yavrum dedim😀 çocukta haklı 😀
Slm1122 Duyulurum ya adı biraz uzun bide kanımız kaynadığı için hep bebişim erkekim vs vs böyle sevdik hala babası öyle ben 1 aydır ismiyle sesleniyorum babasınıda alıştırcam😂
Bugsbunny1 Slm1122 benim oğlum 7,5 aylık biz her şekilde seslendik adıyla da çok seslendik şuan 10 kere soyluyorsak birine bakıyor bilemedim yani , normaldir bence
Slm1122 Bugsbunny1 normalmiş canım nette de öyle yazıyo 8 yada 9. Aya kadar sese bakarlar diyo doğru mu bilmem ama
Neslihanbew Slm1122 bakar canım korkma seslen sen sürekli bizimkinde 7 aylık hep bakıyor dersem yalan olur genelde bakıyor ama bakmadığı da oluyor bazen 10 kere söylüyorum anca bakıyor sese mi isme mi ama küçükler daha ben doğduğundan beri sürekli ismiyle severim
Slm1122 Neslihanbew biz orda hata yaptık işte ismi hariç herşeyi söyledik😏 bir aydır sürekli adıyla sesleniyorum tabi babası hala aynı onuda uyardım öğrenmesi lazım diye 😇