Kızlar oğlum kreş tarzı bir yere başladı ,birkaç cicuk var . Neyse bende bir hafta onunla gideceğim ama aklıma takılan bir şey var . İki tane görevli var orda birinin yaşı daha büyük . Neyse bu kadın biraz fazla sert geldi bana yani cicuklara yumuşak davrnamiyor . Nasıl anlatayim ,mesela hadi gidelim deriz ya çocuğu kibarca iteriz ama o biraz sert itiyor . Fazla kuralcı . Bilmiyorum çoğu böyle mj anlamadım . Bugün mselea ben koridorda beklerken oyun oynuyordu dans ediyorlardi benim oğlan çocuğun elini tutmak istemedi zorla tutturmaya çalıştı sanırım ondan ağladı bizimki .gittim içeri sarıldım felan. Canım sıkıldı biraz . Tamam kötü davrabmiyor ama biraz daha kibar olabilir. Birşey de diyemedim .