6 aylık kızım var ya sürekli bağırıyor herşeye ağlıyor mesela eline bı oyuncak veriyorum yere düşürüyor onu almaya çabalamak yerine bas bas bağırıyor yürütece koyuyorum 2 dakika geçmeden bağırmaya başlıyor herkesin bebesi mi böyle benimkinin huyumu anlamadım gitti