Mirayasel42 sağlıkocağına bir git istersen oradaki ebe de söyler sana ne olduğunu . Cuma mutlaka git ama ihmal etme bunu . Olan yine bize oluyor kimseye bişey olduğu yok . Kendi canının kıymetini bil . Sonucu da yaz bende merak ettim şimdi ne dicek doktor . İnşallah çok fazla zor bişey değildir de hemen hallolur.