Merhaba, konuyla ilgili bir cok yazı okudum fakat gene Sizede danışmak istiyorum. Oğlum 22 aylık ve henüz ikili cümlemiz yok. Her seyi anlıyor anlatıyor fakat tam anlamıyla konuşmuyor. Bezden kesmek istiyorum ama nereden nasıl baslycm karar veremedim bi fikir verebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim ❤️