biberonmamasi Çeyrek de alınabiliyor mu makas aralığı düşük mü bir de en mantıklısı bu banka da mı altın biriktirmek bana bi tavsiye verir misiniz
Deletedmom0099 biberonmamasi çeyreği bilmiyorum gram olarak kullanıyorum hesabı hafta içi 10 tl gibi oluyor makas aralığı, hafta sonu da 50 lira falan oluyor genelde ben memnunum
Makaron_88 biberonmamasi bnde bir kaç gündür araştırıyorum en yüksek getirisi olan ing turuncu hesap gibi geldi bana