Hatce2525 Selam kizlar ben ve eşimde kan uyuşmazlığı var bu 2. Gebeliğim kizimda iğne vurulmuştum hamileyken şimdi bu gebelikte nasıl olacak bu durumu yaşayanlar cevap verebilir mi kaçıncı haftada vuruluyor bu iğneler?
deniz-95 Hatce2525 benim ilki düşüktü kürtaj sonrası yaptılar. Sonraki hamileliğimde 28. Haftada yapıldı. 2. hamilelikte çok emin değilim açıkçası.