_papatya- MomQueen nerden aklın aklına geldi kız bu 😅 benimde bildiğim yöntem yag yakar diyorlar ama ne kadar doğru bilemem😅
Fun MomQueen evde otururken değil de ablam spor yaparken sarardı faydasını da gördü tabi hemen bi duş ve havalandırmak şart yoksa isilik olur 😀 extra terlettiği için
MomQueen 1anne1bebek_ emzirdiğim için yemeği bırakamıyorum sadece dikkatli yemeğe çalışıyorum benim bahsettiğim sezeryan göbeği bu arada
3_bebeli_ana MomQueen bizim bir tanıdığımız çöp poşeti giyerdi gece yatarken inanıyordu sadece ama tabiki spor sağlıklı beslenme de yapıyordu baya da kilo vermişti sonra tekrar aldı şimdi yine yapiyor
1anne1bebek_ MomQueen bende sezaryan oldum 1 yasında suan oglum ama genetik mi bilmiyorum ama hic göbegim kalmadı suan 52 kiloyum bende diyet hic yapmadım ama dedigim gibi genetik faktörden de olabilir 🙏🏻 bebeginiz kaç aylık, ona göre evde leslie yapabilirsiniz
Senemmm11 MomQueen bunu biryerde görüp denemiştim. Temizlik veya koşu yaptığım sırada streç film sarıyordum hareket halindeyken daha çok terler yağ yakımı hızlanır diye. Karın bölgesinde aşırı terleme yaptığı için aşırı kuruluk ve kaşıntı meydana geldi. 1 hafta sonra bıraktım