Brc35 aylauzunkas ben golden goat kullandım en yakın onun olduğunu söyledi doktorum hiç kabızlık problemi de yaşamadım tadı da kötü olduğu icin beni bırakmadı kızım
Itsybitsyspider aylauzunkas bütün mamalar anne sütüne en yakın olduğunu iddia ediyor Aptamil'de de bunu duydum sma amada da hip de aynı şeyi iddia ediyor Hatta Golden goat içinde diyorlar deneyerek bulduk Kimseye gaz yapmayan mama bize Gaz yaptı mesela
Yelda0861 Hipp çok güzel bir mama aslında ama her çocuğa her mama değişiklik gösterir ilk 3 ay hippi kullandın daha sonra bebeğim ishal olunca değiştirmek zorunda kaldın şuanda sma kullanıyorum
Zeynp Yelda0861 bende hipp kullanıyorum ve 5 gunsur ishal bebegim. Ates yok hicbirseyi yok. Mama yapanilir mi. 5 gundur cocugun perisan oldu. 4 ayligiz bu arada😔
Zeynp Yelda0861 doktora goturdum carsamba gunh damla verdi 3 gun gecmezse getirin dedi. Yarin 3. Gun olacak ilac almaya baslayali. Yarinda gecmezse tekrar goturecegim.. sizin yorumunuzu gorunce sormak istedim
Yelda0861 Zeynp bize inek sütü alerjisi dediler ama bebeğim keçi sütlü mama da sevmeyince SMa ya geçiş yaptım ondan sonra hiç olmadı