Kızlar 3 ay 10gun once sezaryen doğum yaptım ameliyat esnasnsa sol bacağıma baldır kısmıma iğne vuruldu hayla orası uyusuk eşim bazen şaka yaptıgında oraya vurunca okadar sızlıyor ki ağda yaparkende epidural oldum birde sebebi nedir sizce epidural iğnenin yan etkisi mi?