Sütüm yok mama konusundan cok çektik alerjimiz çıktı alerji mamasını içmiyor kusuyor zaten premature kilosu yok doktor zorla olsa mamamyi içsin pekmezle ama yok kabul etmiyor ben 4 ayda ek gıdaya yavaş yavaş başlamak istiyorum öyle ağır şeyler değilde hafif tadımlık 4 ay mamaları varmış çok yoruldum yiyebilir mi bilmiyorum 😒