thecamellia babym22 e devletten giriyorum e nabıza randevunalocam zaman direk çıkıyor sizin için birde çocuğun adı çıkıyor altında onu için diye
Brfn babym22 sizin oluşmadıysa eşinizde dir kaydı . Benim bebegiminki de bende oluşmadı nedense ama eşim de cikiyo
Mucizemmmmmm Bende işimi çıkıyor çocuğun ama girdiğim zaman çocuğun verilerine erişememektesiniz diyor neden acaba
Bebegimm1 Googleden giris yapin ben o sekilde giris yaptm. Ordan etkinleştirip telefonumda yuklu olan e nabiza tekrar girdim olmustu