Fatma_100 Reflü için bütün ilaçları kullandık en son lansor verdi dktr kullanan ve sonuç alan var mı?
Busemehmetbora Mwrhaba bebegım ıcın kullanıyorum aksam ac karnına gecelerı rahat uyuyor , sızın sorununuz tam olarak nedır? Kusma varmı? Oglumda kusma yok mıde asıdı agzına gelıyor smzırdıgım ıcın bazı gıdalarıda yemıyorum arrtırdıgı ıcın kahvede ıcemıyorum:(