Acemiannee25 Merhaba kızlar 20 gün evvel doğum yaptım bir haftadır kabızım mahvoldum zeytinyağı sıvı alımı vesaire her şeyi denedim canım yanıyor yapamıyorum eczaneden gidip ne alsam işe yarar emziriyorum bir de😕
thecamellia Acemiannee25 20 gün olmuş dikişleriniz bayağı iyileşmitşri aslında ama eczaneye gitmekte fayda var bi belki işe yarar bişey verirler
Ortmenanne16 Acemiannee25 normal doğum sonrası yaşanması çok normal bir duru bende de öyle oldu tıbben bir açıklaması var zaten bende kabizdim doktora gittim çaremi öyle buldum
Deletedmom_32 Acemiannee25 hastaneye yada acile gidin lavman yapılır 1 hafta uzun bi süre ne çektiğini anlayabiliyorum çok zor bir durum kimsenin başına vermesin Allah ne oturabildim ne yatabildim ağrısı çok kötü o yüzden hiç bekleme git geçmiş olsun
Ecemcansuc Bende normal doğumdan döndüm ama aynısını yaşadım doktora gittim bana kremle ilaç verdi çok şükür rahatladım bence sizdr fazla acı çekmeden gidin
Oglummmmb Magnesie calcinee saba ablam kullanıyor rahatlıkla çıkıyor. Benımde olmuştu doğumdan sorna bende kullanmıştım