Laren merhaba , bebeğim çok seviyor. Göz kararı yarımm çay bardağı tarhanayı biraz suda bekletiyorum . O ara zeytinyağını ısıtıyorum , sonra içine tarhanayı ekleyip sarımsak koyuyorum biraz kavurup su ekliyorum. Bebekten bebeğe de fark ediyor bence . Kimi bebek sevmiyor kimisi de yiyior