Tecrubelianne ilkgozagrimmmm subat ayinda basvuu oluyordu ama.yinede sosyal yardima basvurun cikar belki
ilkgozagrimmmm BurcuKucuk sosyal yardım bilgileri sayfasında gözüküyor ama olumlu olumsuz yazmıyor. sonuçlanmamış mı oluyor acaba
ilkgozagrimmmm Tecrubelianne Başvuru yaptım ben Şubat’ta. Sadece sonuç yazmıyor acaba yapanlar var mı ne yazıyor diye merak ettim
ilkgozagrimmmm Sanem5580 doğalgaz için yardım parası verecekler diye biliyorum.E devletten yapılıyor başvuru
ilkgozagrimmmm Tottikim sosyal yardım için benimde süreç devam ediyor yaziyor 2 ay olacak. Ama doğalgaz daha cevaplanmadı sanırım
ilkgozagrimmmm ilkgozagrimmmm Tottikim benim bugün cevaplanmış red gelmiş. Hiç anlamıyorum evi,arabasi olanlar nasıl alıyor
edep_ya_hu_edep ilkgozagrimmmm Yaptığınız sayfada cevabı gözükür zaten yada numara da eklediyseniz telefonunuza mesajda gelir