Alerjik anneler selam, kızımın bağırsak tepkili çoklu besin alerjisi var. Çok şükür gelişimi güzel ve güzel emen bir bebek. Alerji doktorumuz tam 120. günde ek gıdaya başlamamızı istedi. Bağırsak floralarının geçirgenliği düzelsin diye. Aslında sadece 10 günlük bir süreç. Sonra kontrole çağırdı tekrar. Sadece bal kabağı pirinç, havuç patates olmak üzere bol zeytinyağlı iki öğün. Fakat nasil baslayacagim hakkinda bi fikrim yok ve bizdeki bagirsak tepkisi kabizlik. Siz ek gidaya gectiginizde neler yasadiniz? Bir de once emzirip sonra mi ek gida vereyim nasil yapacagim hakkinda hic bi fikrim yok.