Gzm17 12 gün oldu doğum yapalı kızlar çok şükür iyiyim yarada iyi ama elime şiş geliyor dikiş olan yer bu normal mi
kbragoktug_ Gzm17 benimde 14 gün oldu Sezeryan Olalı dikişlerim çok sert içerden ödem olmuş dedi doktorum sanki taş gibi 🤦🏻♀️
cicek10 Gzm17 benim de öyleydi biraz da ağrı olmuştu hafif enfeksiyon olmuş antibiyotik kullandım geçmişti doktora bir görünün isterseniz