Seydasya Hadi hanımlar hayatta yaşadığımız şanssızlık ve tezatliklari yazalım. İlki benden gelsin, Bebek uyurken ses yapmamaya çalışıyorum yapmadığım sakarlık kalmıyor 🤦🏻♀️😁
thecamellia Seydasya ne zaman şunu yapmıycam desem bir sene sonra kendimi o şeyi yaparken buluyorum 😂
ebz09 Seydasya vallahi belkide 10 sene önce yargıladigim şeyi bile yaşıyor olmam büyük sıkıntı. Büyük konuşmamak lazımmış. Afedersiniz komşunun çocuğu halıya kaka yapmıştı. Iyy bu ne falan diye yadırgadım. 3 4 gün oluyor oğlumda aynısını yaptı daha da beteri hemde😂😂🥲🥲🥲🥲
thecamellia Seydasya bebeğim daha 4 aylık benim ki daha çok şey evlenmicem diyip evlendim çocuk istemiyorum diyip çocuk yaptım jsjsjsjs büyğk konuşmayın kızlar tavsiye 😂😂😂
Seydasya ebz09 🤣🤣 ay pacasindan akmak dedikleri şeyi bizzat deneyimledim ben de 🙈💩 annelikte her şey mübah 😁
Deletedmom484545 Seydasya Başta değildim ama şimdi iyi ki doğurmuşum diyorum çünkü 2 yasına geldi😂abisiyle beraber oynuyorlar 😂
Sariiannee Seydasya Ne zaman kaynanama gitsem kadının tüm eşyasını kırıyorum😅😅 Geçen yanlışlıkla biblosunu kırdım onu süpürürken koltuğu az yana ittim altını alayım diye.. Benim koltuğu itmemle koltuk yan masaya çarptı ve masanın üzerindeki tüm biblolar kırıldı🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Onları toplayım dedim viledayla silerken vileda suyu döküldü halıya..😂😂😂😂
Seydasya Sariiannee ayyyyyy inşallah anlayışlı kadındır 🤣 benimki olsa bana sorun değil der ortamlarda Seyda benim eşyalarımı kırıyor geline bak diye laf çarparak takılır fena 😁😁