Mervegemen Öncelikle bebeğinizin karnı hafif tok olmalı. Eğer aç olursa, banyo zaten acıktırdığı için, ağlama krizleri iki kat artar. İkincisi suyun istenilen sıcakta olduğuna dikkat edin. Üçüncüsü ise kesinlikle ve kesinlikle başından aşağı su dökmeyin. Bebeğim doğduğu günden bu yana kafasına sabun sürüyorum ama elimi islatarak yıkıyorum başını. Yani asla dolu dolu su dökmeyin. Bebekler nefes alamadığında tepki olarak iyice ağlama krizine girer. En önemlisi ise tek başınıza banyo yaptırmayın
Siz vücudunu sabunlarken muhakkak o sırada birisi bebeğinizin vücuduna hafif hafif su döksün. Böylelikle hem üşümez hem de ağlamaz..
Diye düşünüyorum