Annelerim bebişim 1 yaşında olacak az kaldı. Artık her şeyi anlıyor ve fark ediyor. Ve en sevmediği şey bez değişimi yapmak altından kaka almak ve temiz bez takmak tam bir facia 🙄🤪 kaçıyor evde ordan oraya. Birkaç kişi külot bez al ayakta tak kolay dedi oğlum 10 kilo 5 no kullanıyorum. Külot bez iyi mi yanlardan sızma taşma vs yapıyor mu alsam mı 🙄