Bedihaaa bende tayt giyiyorum sadece egzersiz yapıyorum evde birde yatmadan önce 3 yemek kaşığı yoğurt, 2 yemek kaşığı limon suyu ,yaş nane, bir tane maden suyu karıştırıyorum gece yatmadan yarım saat önce içiyorum yağ yakıyormuş gündüzleride bir sürahi suya 2 yemek kaşığı zerdeçal , ince dilimlenmiş limon ,yaş nane 3-4 yaprak 1-2saat dinlendirip gün içerisinde içip bitiriyorum ekstra su içiyorum 3 LT olması gerekiyor detoks suyuyla bunları yapıyorum ekmeği hayatımdan çıkardım sadece bir dilim buğday ekmeği sabah kahvaltıda yiyorum akşam ekmek yemiyorum az yiyorum yeşil çay içiyorum bir fincan inşallah vericem çabalıyorum