Bebgimmm_123 evimiz dubleks. Üst katta kayınvalidem var. O ısınamıyor, o ısınamadıkça biz de ısınamıyoruz. Bir de iki cephe de açık, evin içine esiyor resmen rüzgar. Şimdiki aklım olsa kesinlikle ara katta otururdum. Yazın aşırı sıcak, kışın aşırı soğuk