Merhaba arkadaşlar son iki üç aydır beni bi korku endişe aldı gidiyor hemde iyice ilerlemiş durumda sürekli kötü bi hastalıga kapılcagımı ölcegimi düşünüp bebeğimin büyüdüğünü göremicem gibi düşünüp aglıyorum elimde ayagımda uyuşmalar var başım da dönüyor böyle olanlar varmı kendimi cok kötü hissediyorum başım da döndüğü icin doktor bi emar cektirelim ddi onuda kuruyorum kafada acaba tümörmü var die iyice sapıttım mahvoldum 😢