balyanakannesiiiii Evet anneler 10 aylık bebeklerinize nasıl etkinlikler yapıyorsunuz var mı fikir verebilcek anneler aynı şeylerden sıkıldı fikirlere açığız 🙈
kadayifdolmasi balyanakannesiiiii Şu sıralar en güzel aktivite çamaşırları asmak mandallarla oynuyoruz😂 Saklambaç, su içerisinde toplarla oynamak. Mutfakta çok vakit geçiriyoruz hayvan, meyve magnetleri aldım çok severek oynuyoruz tavsiye ederim canım☺️
Metehann12 valla saklambaç oynuyoruz kitap okuyorum ona daha çok camın önünde dışarda arabalara kuşlara bakıyoruz 😂😂
balyanakannesiiiii Metehann12 yaa bizde öyle takılıyoruz da evdeyiz sürekli sıkılıyor dedim etkinlik yaptırıyım biraz bişey bulamadm 🤣
Sevgiela Bizde koltuğa küçük toplardan yapıştırıyoruz oyuncaklarla oynama çamaşır as topla uyut yedir derken geçiyor vakit ama çok sıkılıyoruz oda bende
balyanakannesiiiii Sevgiela bunlar bizdede oluyor canım da ben algıları açılsın diye aktivite etkinlk tarzında şeyler arıyorum top yapıştırma iyiymiş 👍🏻🥰