Gmzgamzeb merhaba fikir guzelmis sleepy kullandım 25 ay falan sonra çok sızdırdı her aksam çiş kaçıyordu 101 bezi ucuz diye aldim aslında sert bez ama hoc rahatsiz olmuyor 🤣 yazında bim almistim mecburen kalmayınca o da sert ama sorun etmedi hiç şu an bebem natural takıyorum 101 bezi ile bi o bi o şeklinde ama daha rahatsız edici bez ne var acaba bilemediğim ve 101 bezjnden daha sert olan yoktur sanirjm 😆😁 pglum ganigonullu sert yumuşak demiyor bez olsunda 🙈🙈