Merhaba 5.5 aylık bebeğimde doğuştan hafif dereceli işitme kaybı var rapor çıkardık cihaz kullanıyoruz çok zor süreçler ve uğraştırıcı. Bebeğim konusma da insallah sorun yasamaz bunun icin rehabilitasyon merkezlerine gitmek gerekiyormus haftasonu kadikoyde bikac yerle gorusucem birde acun ilicalinin açtığı bi merkez varmış bilgisi olan varmı bu konular hakkında sizler neler yapıyorsunuz çocuklarınızın gelişimi için