Seymaslan 1 yaşındayız bebe bisküvisi veriyorum yumurtayı sabahları bisküvi yumurta peynir muz tereyağı öyle veriyorum arada bisküvileri sıcak su yada ıhlamur çayıyla ıslatıyorum süte başlasam mı diye düşünüyorum bu arada hala anne sütü almakta.
Duyulurum Seymaslan sütün bir faydası yok anne sütü de alıyormuş zaten. Bulamaç da tavsiye edilmiyor ama galiba başka türlü yemiyor bebeğiniz
Elfvli Seymaslan kızımın 18. Ayi doldu Bu aya kadar inek sütü vermedim vermeyi de düşünmüyorum. Ihlamur sütten daha faydalıdır diye düşünüyorum. Yada daha zararsız. İnek sutunun cok bir faydası yok diye biliyorum.
esrefiMahlukatAnasi Seymaslan yoğurt veriyorsanız, süt vermenize gerek yok. Hatta bazı sebzeleri yiyerek sütten daha fazla kalsiyum alabilir bebeğiniz.
Babybloom Seymaslan 17 aylık bazı akşamlar, propolis keçiboynuzu özlü inek sütü içiyor. Abisi içerken özenip🤗
Seymaslan Duyulurum yumurtayı başka türlü yemiyor maalesef her yöntem denedim sadece böyle yiyebiliyor o bile zor zor
Rana-6 Benim kızımda 1 yaş 12 günlük doğduğundan beri mama kullanıyorum şimdi sadece gece veriyorum süte başlamadım daha ama2-3 ay sonra başlamayı düşünüyorum
irva Seymaslan İnek sütü hiç vermedim vermeyi düşünmüyorum da.Haftada 2 kez keçi sütü veririm.Hergün kefir ve yoğurt veriyorum.