Merhaba güzel anneler 🌸
3 aylık bebeğim var, bir haftadır emerken çekiştiriyor damağına çekip orda eziyor sanki, delik gibi yaralar oldu kan oturmuş gibi ama kan gelmiyor, emzirirken çok canım yanıyor, eczanede satılan tüm kremleri denedim vazelin Hindistanceviz yağını da denedim geçmedi var mı çözüm önerisi olan?