Merhaba bebeğim tek beslenmede 80 ml içiyor. Biberona sağdığımda 80 ml onu rahatsız etmiyor. Memeden içtiğinde ne kadar içtiğini bilmiyorum ama çok kusuyor memeden içince. Sütümü tamamen sağdığımda 200 ml yi çok az geçiyor. Doğum sonrası ödem atınca 2850 kg dı. 1. Ayında 4.400 kg geldi. Normal beslendiğini ve kg artışının normal olduğunu düşünüyorum. Ama çevremdeki bebekler 35-50 ml içiyorlarmış. Hiç bilemiyorum hangisi normal acaba