Merhaba bugün 1 haftayı dolduracağız. Bebeğim sürekli tıkanıyo burun geniz çok fazla akıntısı var. Antibiyotik olarak macrol verdi doktorumuz, bir de konuşurken prospan dedi reçeteye asist yazmış. Bende oğlum daha 6,5 aylık olduğu için asist ağır olur diye prospan aldım. Ama öksürük balgam akıntılar hala geçmedi. Siz ne kullanmıştınız merak ediyorum