Maryyy Kizlar iki doktor iki damla verdi ikiside pedia d damla ama bisi farkettim. Birinde 50.000.ı.u/15 ml yaziyo Digerinde 3.333.ı.u/ml yaziyo Ikisi neden. Farkli? Hangisini kullanmaliyim?