AyseMelek2005 ay canım senin dediğin gibi yaptım dayanamadım kutu sütü aldım kavanozlara döktüm activia yoğurt vardı şu probiyotik olanlardan 2 tatlı kaşıkta koydum onlardan ikiside mutfaktaydı yapmadan önce mayam ve sütüm, sonuç yine hüsran yine hüsran kapağıda açık koydum oysaki dediğiniz gibi neden olmuyorlar anlamıyorum 10 saat bekledi hatta 11 saate geliyordu sinirim bozuldu yine sulu cıvık oldu dolaba koyucam geçenki gibi değişen bişey olmayacak yine aynı olacak 😬😑