Omrumkrkmz Kızlar bebeğim 1 aylık oldu hepatit b asısının ikinci dozunu yaptırıcaz aşı sonrasında bebeğiniz de ateş agrı vs oldu mu bende endişeleniyorum çünkü böyle belirtiler olur diye 🥺
Dilek00 Omrumkrkmz yok olmadı karmalarda olur belki biz 1 yaşındayız hicbir aşımızda olmadı olucak diye bir şart yok endiselenme☺️
Neslihan-55 Omrumkrkmz ilk ay aşısında hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür 2 ay aşısında 5-6 saat sonra huysuzlandi bacağı kızardı biraz şişti bacaklarına kolonya pamuk uyguladım 6 saatte bir durumuna göre calpol verdim
istanbullugelin34 Omrumkrkmz yok bu hastanede dogumdan sonra ilk yapilan aşının devamı bunda aşi olmuyo bugün bizimde 4 ay aşımiz var 🙄
Tugba06 Omrumkrkmz bu aşıda sıkıntı olmuyor.. İkinci ay aşıları var 3 tane aynı anda vurulan.. Onlar ates yapabiliyor.. Benim cocukta yapmamıştı o asılarda da ateş şükür..
Ebru2022 Omrumkrkmz 1 hafta önce yaptırdım canım aşıya götürmeden yarım saat öncesi 1 çay kaşığı calpol verdim doktor tavsiyesiydi aşıdan sonra da hiç ateşi huzursuzluğu olmadı gayet güzel geçti