Nrtn00 ben 23 haziran da normal doğum yaptım 40 ım çıktıktan sonra 2 kere oldum Kahverengi lekenlenme şeklinde 7 şer gün geldi. Tam anlamıyla olamadığım için vücudum çok ödemli ve şiş şu an🙄 Sizin 15 gündür yoğun kanama şeklinde mi geliyor peki? Bir yerde okumuştum normal olduğunu söylüyorlar vücut 1 yılda toparlıyormuş ancak🤦🏻♀️ İnşallah sıkıntı yoktur içinizi rahat tutun doktorunuza muayeneye de bir gidin isterseniz.