Yavuzuannesi2012 Ashly90 mayalandığını duydum vitamin değeri daha yüksekmiş ama hiç denemedim o kadar süt biriktiremedim 🤷🏼♀️
Sevilayy_1 Seral tek öğünlük 40 cc yeterli olur bide sağdım oğlum biberon içmedi bende atmayayım dedim mayalayayım😂😂😂
Mduygum Anne sutunden yogurt tmm da mayasini ne katiyosun inek sutunun yogurt mayasi mi oldu mu simdi ?
Kumsi Ashly90 ben denedim 2 kere yogurt olmadi nedense. Alti bildiğin sulu kaldi belki nen beceremedim ama olmadi
SelimliAnne Ashly90 geçen bir doktor hanım instagramda tavsiye etmişti. Normal yoğurttan daha sulu oluyor demişti. Ben de denemeyi düşünüyorum da adımız deliye çıkacak diye korkuyorum aghshaj
Ashly90 Duruonur yok ya benim de bol değilde bir iki 100 120 cc lik atmıştım buzluga meme teddi zamanında sağarak. Şimdi emdigi kdar emziriyorum merak ettim yapılır mı diye