senamiray benim oğlum yürümeye başlayınca sürekli elimden tutarak yürümek isterdi ve ben de saatlerce evde koridorda elinden tutup yürüttüm bu şekilde yürümesi çok gelişti. On günde falan çok ilerleme oldu. Yürümesini teşvik etmek için aşırı tepkiler veriyordum çok sevindiğimi gösteriyordum o da heyecanlanıp yürüyordu, daha doğrusu yürümeyi deneyip adım atıyordu sonra sonra gelişti