Kızlar merhaba 35+2 de doğan bir oğlum var 3 aylık. Henüz eline birsey verdiğimde tutamiyor sürekli yere düşürüyor. Ayakları kolları çok aktif düz bir zemine koyduğumda kıpır kıpır oynuyor ama bir nesneyi tutmakta çok zorlaniyor. Çıngırak falan hiç birşey işe yaramadı. Bu durum çok kafama takılıyor. Sizce bir problem olabilir mi ? 3 aylık bebekleri olanlar nasıl davraniyor neler yapabiliyor paylaşırmisiniz 🙏🌸