Kızlar aynı postu defalarca açtım bebeğim kabız acaba ondan mı biberon reddi yaşıyoruz diye düşünmüştüm kakasını yaptı ama kucağa alınca yemiyor mama yastığa indirince emiyor. Arada mız mızlanıyor tabi ama yastıkta daha çok emiyo. Bu durum geçici mi. 2 aylığız